سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MOHSEN
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

مقدمه 


سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به رویکرد نوین خود مبنی بر استفاده از فناوری روز در ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و در امتثال سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و تحقق طرحهای دولت، توجه ویژه ای به بهره گیری از فناوری اطلاعات (
Information Technology  ) در اجرای ماموریتهای خود نموده و در این رویکرد، هدف اصلی، ارائه فرهنگ و معارف اسلامی با محتوای غنی و اصیل و با شکلی زیبا و متناسب با نیاز و سلیقه مخاطب می باشد. استراتژی اصلی سازمان ‌آن است که به جای مقابله با فرهنگهای مهاجم ( از یک موضع انفعالی و دفاعی) نسبت به نشر و سیع فرهنگ اسلامی در سطح جهان ( از یک موضع فعال ) اقدام شود . 

مهمترین نکته ای که در فناوری های نوین اطلاعات قابل توجه و برنامه ریزی است، امکان ارتباط چند سویه مبلغان و مخاطبان به صورت لحظه ای و سریع با یکدیگر است که این ویژگی ضمن آنکه خود می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت تلقی شود، کار مبلغان را به صورت مضاعف ، سخت و پیچیده می کند.

اهمیت موضوعات فوق و ویژگی های خاص عرصه فناوری اطلاعات موجب شد که سازمان تبلیغات اسلامی در سال 81 اقدام به تشکیل یک موسسه مستقل تخصصی به نام موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نماید.

در همین راستا موسسه تبیان در جهت تحقق اهداف، سیاستها و راهبردهای ذکر شده نسبت به تدوین و توسعه یک مدل طرح ریزی راهبردی به شرح زیر اقدام نموده است: 

طرح راهبردی محتوا


 فعالیتهای محتوایی مؤسسه در دو حوزه پایگاههای اطلاع رسانی و محصولات چند رسانه ای انجام می پذیرد ؛ در این بخش گزارش حوزه پایگاه اطلاع رسانی شامل سایتهای فارسی و خارجی– استانها، پژوهش، آموزش ( مدرسه اینترنتی و حوزه علمیه)و حوزه محصولات چند رسانه ای ارائه شده است .

گرفته شده از سایت تبیان


[ سه شنبه 91/12/22 ] [ 9:55 صبح ] [ MohsenArshi ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 18760